Reformera Nobelkommitten både i Sverige och Norge genom en upplösning som påminner om 1905 års unionsupplösning .

Reformera Nobelkommitten både i Sverige och Norge genom en upplösning som påminner om 1905 års unionsupplösning .

Ska våra skattepengar gå till det skandalomsusade Svenska Akademien, , finansminister Magdalena Andersson !?!

Varenda krona ska räknas

Låt de nya Nobelkomitterna få en internationell prägel, slå helst ihop de båda till en Nobelkomitte och inget pris får utdelas under 2017 till dess saken har utretts ordentligt som fd utrikesminister Sten Anderson sade när det gällde Bofors -affären, Tvätta hela byken, ett löfte som dock aldrig blev uppfyllt.

Så här står det :

Känner sig inte helt bekväm som ”utlänning”:
Citat JCA:
– Som utlänning är jag fortfarande en sekunda medborgare. Genom Forum har jag fått tillit hos skapande människor och myndigheter, det ger mig ett likvärdigt medborgarskap.

 

Jean Claude Arnault fick Nordstjärneorden 2015 av Alice Bah Kuhnke

Maja Lundgrens bok handlar också om den italienska maffian. Med tanke på hur insyltade akademiens ledamöter nu verkar vara i Forums sexualövergreppskultur undrar jag om vi inte också kan tala om en svensk huvudstadsmaffia på litteraturens område? 

Källorna :

https://parnassen.wordpress.com/2017/11/23/kulturprofilen-jean-claude-arnault-portas-fran-nobelmiddagen-satan-city-levererar/

 

http://nydahlsoccident.blogspot.se/2017/11/jean-claude-utan-nad-om-klubbens.html

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0